Шановні діти, прослухайте вірш Т. Шевченка "Думка", а потім прослухайте пісню.
Навчіться виразно читати вірш, дайте відповідь на питання підручника.
Перегляньте відео та дайте відповіді на питання.
• Що таке молитва? Коли і з чим люди звертаються до Бога?
• Чому автор називає Бога великим, єдиним?
• Чим Бог може допомогти людям? («Волі і світла промінням ... освіти», «Світлом науки і знання ... просвіти», «В чистій любові до краю ... зрости», «Всі свої ласки й щедроти ти на люд наш зверни!», «Дай волю, ... долю ..., доброго світла, щастя ..., многая літа!») Які відтінки переважають у творі? (Світлі: «світла промінням», «світлом науки і знання», «доброго світа!»)
• Для кого О. Кониський написав цей твір?
1.
Кого і чим наділяв Господь Бог?
2.
Як у творі зображена поведінка дівчини?
3.
З яким горем звернулася дівчина – Україна до Всевишнього?
4.
Які були подальші дії дівчини, після отримання нею пісні
від Всевишнього?
5. Яким
перед нами постав Господь Бог?
— Визначте за легендою риси національного характеру
українців.
1.
Гра « Я тобі – ти мені»
1.
Якось Господь вирішив наділити усіх дітей світу…
2.
Французи вибирали…
3.
Німці обирали собі…
4.
Поляки отримали…
5.
Італійці одержали…
6.
Дівчина – Україна мала віночок із…
7.
Вона сиділа у куточку боса та у …
8.
Взявши дарунок, дівчина міцно притиснула до …
9.
З ясним обличчям та вірою понесла дівчина – Україна пісню
в …
Доповнити
схему.
Україна
Якою
вона є в
легенді
·
Знедолена
·
Беззахисна
·
Несмілива
·
Сповнена віри
Якою
я її бачу
______________________
______________________
______________________
______________________
Немає коментарів:
Дописати коментар